dinsdag 23 september 2014

Euroclix. Teveel gedoe

Ik ben nu een maand of twee bezig met  EuroClix . En ik ga er mee stoppen.

Deze website blijkt teveel moeite te kosten. Ik heb via euroclix de overstap van twee abonnementen geregeld. Je zou verwachten dat de punten voor deze overstapacties automatisch geregeld zal worden.

Maar nee... er is weliswaar geconstateerd dat je via EuroClix een actie heb gestart. Deze worden echter niet automatisch omgezet in Clix (punten die je om kan wisselen voor geld). Nee, je moet zelf een claim indienen na 30 dagen om deze om te zetten. Fijn... dat vergeten natuurlijk een hoop mensen.

Nee, ik ga wel gewoon verder met Shopkorting. Deze site registreert WEL direct een actie en zet deze automatisch om naar punten. Geen omkijken meer naar. Zoals het hoort

Alleen voor winkels/zaken welke niet via Shopkorting geregeld kunnen worden zal ik nog EuroClix gebruiken. Als ik er zin in heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten