dinsdag 30 september 2014

Woekerpolis overgezet

Een aantal weken geleden heb ik al geschreven dat ik mijn ASR-woekerpolis ging stoppen. Ik heb toen een "stop"-formulier gekregen welke ik in moet vullen. Het bedrag liet ik direct storten op een (nieuw geopend) BrandNewDay rekening. Dit was op advies van de BND-medewerker. Als er iets mis is moet de de waarde-overdracht, dan kunnen zij dit nog oplossen of zo.

Vandaag zag ik dat de eindwaarde is gestort op de BND-rekening. Dat is sneller gegaan dan gedacht. En zoals beloofd heeft BND geen "overboekingskosten" berekend omdat ik alles zelf heb geregeld. (als zij de polis hadden gestopt en de waardeoverdracht hebben geregeld, dan kost dat 99 euro).

Ik ga van de week maar eens weer een overzicht maken van de stand van geldzaken. Want nu heb ik wel een flinke hoeveelheid geld in beleggingen zitten. Misschien moet ik wat meer spaarsaldo opbouwen nu. Anders zijn de verhoudingingen nogal scheef.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten